BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink

MIRCOMIR - o solutie pentru afacerea ta!


Du-te la cuprins

Societatea noastra va ofera 3 solutii pentru afacerea dumneavoastra:
1. Analiza economico-financiara;
2. Intocmire proiecte europene pentru accesarea fondurilor structurale nerambursabile;
3. C
ercetari de marketing.

Analiza economico-financiara reprezinta un ansamblu de concepte, metode, tehnici, procedee si instrumente care asigura tratarea informatiilor interne si externe in vederea formularii unor aprecieri pertinente referitoare la situatia economico-financiare a unei firme, identificarea factorilor, cauzelor si conditiilor care au determinat acea situatie economica a firmei si identificarea rezervelor interne de imbunatatire a activitatii acesteia, din punct de vedere al utilizarii eficiente a resurselor umane, materiale si financiare. Datorita modificarii principalilor factori care determina, in prezent, climatul economic si socio-politic, analiza economico-financiara si-a modificat si adaptat metodologia si tehnicile de analiza, implicand din partea analistilor cunostinte aprofundate de contabilitate si gestiune, dar si anumite subtilitati in a surprinde aspectele particulare ale fiecarui factor studiat.

Aspecte principalele ce se au in vedere la elaborarea proiectului sunt urmatoarele:
Stabilirea obiectivelor proiectului de catre beneficiarii potentiali, identificarea furnizorului de asistenta tehnica/consultanta, determinarea prioritatilor si rezultatelor asteptate, etapizarea si constructia bugetara, stabilirea oportunitatii localizarii proiectului si asigurarii deplinei legalitati a investitiei, asigurarea co-finantarii proiectului, incadrarea proiectului in strategia de dezvoltare a regiunii/judetului, politica de resurse umane, complementaritatea proiectului cu axe eligibile din alte programe sectoriale de finantare, stabilirea unei proiectii bugetare rezonabile si fluente, prevenirea litigiilor, conflictelor si crizelor, strategia de relatii publice si comunicare.

Ce cuprinde cercetarea de marketing:
a. Cercetari la nivel microeconomic sau macroeconomic;
b. Pretul (Tariful);
c. Produsul (Serviciul);
d. Distributia;
e. Promovarea;
f. Comportamentul de cumparare.

HOME | ANALIZA ECONOMICO-FINANCIARA | PROIECTE EUROPENE | CERCETARI DE MARKETING | CONTACT | LEGATURI UTILE | Harta site


Inapoi la cuprins | Inapoi la meniul principal